Добре дошли

Приятели, в този блог ще откриете моите лични кулинарни идеи. Претенции за професионализъм не предявявам, но гарантирам, че всичко, което ще намерите публикувано тук, съм го приготвял лично и лично съм го консумирал. Това ще рече, че тук всички рецепти са виждали бял свят поне веднъж и са били успешно изпълнени, в смисъл, че на мен са ми направили впечатление и ги смятам за смислени. Надявам се да подпомогна със свежи попълнения личния ви рецептурник. Намерението ми е да попълвам блога поне с една-две нови рецепти седмично. Ще се опитам, когато е възможно, да допълвам текстовете със снимки на приготвеното. Добре дошли са коментари и отзиви, а също и нови автори с оригинални или класически рецепти. Единственото услвие е всичко, което публикувате, да бъде изпитано лично от вас, а не копирано от други сайтове, за да постигнeм автентичност на публикациите. Силно препоръчително е при възможност новите рецепти да бъдат придружени от снимки, а защо не и клипове. Приятно забавление!

13 март 2009

Телешко с гъби




Продукти: 400-500 г телешко месо, също толкова гъби (печурки или манатарки), чаша бяло вино, 2 скилидки чесън, чер пипер на зърна, дафинов лист, сол, олио

Приготовление: нарязваме телешкото на малки кубчета, чесъна на едро. Слагаме 2-3 супени лъжици олио в съда, в който ще готвим (най-добре дълбок тефлонов тиган или касерола). Задушаваме всичко това 5 минути с 10-15 зърна чер пипер и 3-4 дафинови листа. След това добавяме бялото вино и гъбите и задушаваме още 5 минути. Сипваме 3 чаени чаши топла вода и 2-3 щипки сол, разбъркваме, изчакваме да заври и намаляваме огъня на 2. След около 70-90 минути яденето е готово. Ако през това време водата изври, доливаме половин чаша - целта е накрая да получим ястие със сос, а не чорба.

Тук аз бих предложил да се добави и малко лют червен пипер, но той е само за ценители - ако не сте по лютото, въобще не го пробвайте :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар